Gracze muszą znaleźć i zarejestrować się w kasynach oferujących gry na żywo, które oferują 3 Patti na żywo. Ten tytuł jest szczególnie popularny wśród indyjskich domów gier i okolicznych regionów. Różne domy gier na żywo mogą mieć różne procesy rejestracji i wymagania, które gracze muszą spełnić. Następnie mogą zdeponować środki na utworzonych kontach kasyn na żywo, aby rozpocząć grę na żywo w 3 Patti.
Rozgrywka
W standardowe wersje Teen Patti może grać od trzech do sześciu graczy przy użyciu zwykłej 52-kartowej talii. Przed rozpoczęciem gry wszyscy gracze muszą postawić swoje zakłady. Stoły zwykle mają ustalone kwoty, na które gracze muszą postawić, zanim żywy krupier rozda karty. Kwota jest zwykle określana jako boot, zbierana od wszystkich graczy przy stole. Idealnie jest to minimalna kwota, jaką gracze muszą postawić, aby zagrać w grę.
Po zebraniu kwoty rozruchu krupier rozdaje każdemu graczowi trzy karty, przy czym wszystkie karty są zakryte. Akcja zaczyna się wtedy, gdy każdy gracz sprawdza lub podbija. Sprawdzenie oznacza, że gracz chce kontynuować bez zwiększania stawki. Dokonanie przebicia oznacza, że gracze dodadzą więcej gotówki do puli, zwiększając możliwą kwotę wygranej.
Użyte terminy
Wejścia i przebicia są używane w podobny sposób, jak podczas gry w pokera. Główna różnica polega na tym, że wszystkie zakłady w Teen Patti muszą być równe. Na przykład, jeśli gracz podbija swój zakład o 2 USD, a następny gracz podbija o 4 USD, poprzedni gracz musi postawić dodatkowe 4 USD zamiast dodawać tylko 2 USD, jak to miałoby miejsce w pokerze.
W miarę trwania gry na żywo kwota puli będzie wzrastać, aż żaden gracz przy stole nie będzie chciał „podbić”. W tym momencie gracze ujawniają swoje karty, a gracz z najsilniejszym układem wygrywa całą pulę.
Zasady
Przepisy dotyczące gier Teen Patti dyktują, że asy są najwyżej w rankingu. Oznacza to, że ręka z trzema asami jest najwyższą możliwą ręką. Pozostałe rankingi, od najwyższego do najniższego, to ślad, czysta sekwencja, kolejność, kolor, para, wysoka karta i wysoka karta. Logika stojąca za rankingami kart wynika z tego, dlaczego historycy twierdzą, że gra wiele zapożycza od pokera.