Klienci są priorytetem numer jeden w Pin-up Casino iz tego powodu są dostępni dla swoich graczy przez cały czas. Gracze mogą skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem czatu na żywo i poczty e-mail w dowolnym momencie, gdy potrzebują pomocy.
Na oficjalnej stronie internetowej Pin-up Casino klienci znajdą informacje o tym, jak skontaktować się z kasynem. Najwygodniejszym sposobem skontaktowania się z przedstawicielem kasyna jest funkcja czatu na żywo. Aby porozmawiać z agentem, wystarczy kliknąć ikonę w formie wyskakującego komunikatu, którą można znaleźć na dole portalu na dowolnej stronie.
Gracze mogą również wysłać prośbę e-mailem, w której będą zawierać szczegółowy opis problemu. Podczas wysyłania wiadomości e-mail należy podać zweryfikowany adres e-mail lub identyfikator użytkownika.
W tym momencie nie ma oferowanego numeru telefonu, ale jesteśmy pewni, że wkrótce go dodadzą.
Pin-up Casino ma również strony w sieciach społecznościowych Instagram i Facebook, na których gracze mogą przeczytać o promocjach i aktualne informacje. Menedżerowie nie będą jednak odpowiadać na pytania w sieciach społecznościowych.
Dzięki irlandzkiemu urokowi i talentowi do krytycznej analizy Fiona Gallagher stała się zaufanym głosem LiveCasinoRank w zakresie bezstronnych recenzji. Przyciągając graczy swoimi szczerymi opiniami i urzekającymi opowieściami, Fiona jest latarnią morską prowadzącą graczy przez rozległe morze wyborów w kasynach na żywo.