Jednym z najważniejszych aspektów kasyn online jest ich obsługa klienta. Bycie zawsze dostępnym dla swoich klientów jest najwyższym priorytetem Gunsbet Casino. Za każdym razem, gdy gracz napotka problem ze swoim kontem, może skontaktować się z obsługą klienta, a agent zrobi wszystko, co w jego mocy, aby rozwiązać problem.
Gracze mogą skontaktować się z obsługą klienta w dowolnym momencie. Najwygodniejszym sposobem jest skorzystanie z funkcji czatu na żywo, która jest dostępna 24 godziny na dobę, lub można wysłać e-mail na support@gunsbet.com.
Co więcej, kasyno oferuje również wiele informacji na kilku różnych stronach, które będą przydatne dla graczy, takich jak Regulamin, Polityka prywatności, Strona skarg i Strona odpowiedzialnego hazardu. Gracze mogą również sprawdzić FAQ, stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami, gdzie mogą znaleźć najczęstsze problemy, z którymi spotykają się gracze.
Kontaktując się z obsługą klienta za pośrednictwem funkcji czatu na żywo, gracze muszą wybrać jedną z następujących kategorii:
Dzięki irlandzkiemu urokowi i talentowi do krytycznej analizy Fiona Gallagher stała się zaufanym głosem LiveCasinoRank w zakresie bezstronnych recenzji. Przyciągając graczy swoimi szczerymi opiniami i urzekającymi opowieściami, Fiona jest latarnią morską prowadzącą graczy przez rozległe morze wyborów w kasynach na żywo.
Gunsbet - jeden z najwyżej oceniane kasyno online platform na współczesnym rynku, niedawno podpisała współpracę z SoftSwiss – platformą, która posiada jeden z najbardziej zaawansowanych bukmacherów w branży.
Partnerzy Alpha są prawdopodobnie jednym z największych programów partnerskich kasyna, które działają tylko z kasynami o najwyższej pozycji. Rozpoczęli swoją podróż od początku 2021 roku. Do dziś firma znana jest z tego, że reprezentuje jedne z najlepszych kasyn online.