Warunki gry w kości, które należy poznać przed rozpoczęciem gry w formacie z krupierem na żywo

Craps to jedna z najbardziej przyjaznych graczom gier kasynowych na żywo online. Gra jest prosta, a zakłady o równych pieniądzach dają graczom prawie 50% szans na wygraną. Jednak błędem jest sądzić, że możesz odnieść sukces jako gracz w kości na żywo, nie rozumiejąc zwrotów i terminologii stosowanych w tej grze stołowej. W świetle tego w tym artykule omówiono słownik terminów i żargonu związanego z grą w kości, które należy opanować przed rozpoczęciem gry. Przygotuj swój notatnik!
Różne terminy używane w grach online na żywo
| Term | Explanation |
|---|---|
| 2-way | A wager made on a single roll for both the player and the dealer. |
| 3-way | A bet placed on numbers 2, 3, and 12 in a single roll. |
| 5-count | A craps strategy that protects players from losing money on shorter rolls. |
| Ace | Betting on the next roll resulting in a hard 2 (1+1), also known as Snake Eyes. |
| Ace Deuce | Betting on the next roll resulting in a 3 (2+1). |
| Any 7 | Placing a bet predicting the outcome will be a 7. |
| Arm | A person with exceptional skills at throwing dice. |
| Big Red | Placing a wager on any 7 to appear. |
| Betting Right | Placing bets on the Come and Pass Line. |
| Betting Wrong | Placing bets on the Don't Come and Don't Pass Line. |
| Boxman | The casino employee who supervises a craps table. |
| Box numbers | Place numbers including 4, 5, 6, 8, 9, and 10. |
| Boxcars | A craps roll or bet of 12. |
| Big 6 | Betting on a 6 coming up before a 7. |
| Big 8 | Betting on an 8 coming up before a 7. |
| Center field | Betting that the next roll will be a 9. |
| Cold table | A term used when players don't hit the established craps point. |
| Come out | The first roll by the shooter, made before establishing a point. |
| Crap out | Rolling 2-3-12 on the come-out roll. |
| Don't Come | Wagering that the shooter will roll a 7 before a chosen number. |
| Don't Pass | Betting against the come-out roll, predicting a 2-3-12. |
| End of the Race | A bet that the next outcome will be a 7. |
| Even Money | Bets with a 1:1 payout, such as Pass Line and Come bets. |
| Fever Five | Rolling a 5 in craps. |
| Front Line | Another term for Pass Line bets. |
| George | A player who often tips the live dealers. |
| Hard Number | An outcome of a pair of numbers, like 1+1 resulting in a hard 2. |
| Hi-Lo | A single-roll wager on 12 and 2. |
| Hot Table | A craps table where players often win. Also known as hot dice. |
| High | Betting that the outcome will be a 12. |
| Inside Bets | Bets on place number bets like 5, 6, 8, and 9. |
| Insurance Bets | A wager to protect players from losing by placing multiple bets. |
| Low | A single-roll wager for a 2. |
| Natural | Predicting that the come-out roll will be a 7 or 11. |
| Nina | Betting or rolling a 9. |
| Off | Having a wager that is not in play, or referring to a come-out roll without an established point. |
| On | Referring to a wager already in play, or an already established point. |
| Pass Line | Betting that the come-out roll will be a 7 or 11. |
| Point | An established number after the come-out roll. |
| Proposition Bets | Wagers made at the center of the craps table. |
| Right Player | Players who wager on Come and Pass Line bets. |
| Scared Money | A player who doesn't have enough funds to continue playing. |
| Shooter | The player who rolls the dice. |
| Six Ace | Predicting that the next throw will result in a 7 (5+2). |
| Square Pair | A hard 8 (4+4). |
| Stroker | A player who makes complicated wagers, giving live dealers more work. |
| Toke | Tipping the live craps dealer. |
| True Odds | The actual craps odds for a payout where the house advantage is 0%. |
| Two Aces | When the outcome of a throw is a hard 2 (1+1). |
| Up Pops the Devil | Referring to the next bet being a 7 (5+2). |
| Wrong Bettor | A player who bets against the shooter, often betting on Don't Come and Don't Pass Line outcomes. |
| Yo Eleven | Predicting that the next roll will result in an 11 (6+5). |
Najpopularniejsze warunki gry w kości na żywo i sposoby łatwego ich poznania
Zrozumienie najczęściej Kości na żywo Warunki gry mogą znacznie poprawić Twoje wrażenia z gry w kasynie online na żywo i sprawić, że poczujesz się pewniej przy wirtualnym stole do gry w kości. Podzielmy się kilkoma wskazówkami, jak łatwo zapamiętać i zrozumieć te terminy.
- Najpierw skup się na podstawowych terminach, takich jak „Pass Line”, „Come Out” i „Punkt”. „Pass Line” to podstawowy zakład, przewidujący wynik 7 lub 11 w rzucie wyjściowym, a „Come Out” odnosi się do początkowego rzutu strzelca. Jeśli strzelec ustali liczbę, jest to „Punkt”
- Następnie zapoznaj się z podstawowymi liczbami, takimi jak 2, 3, 7 i 12, ponieważ często pojawiają się one w grach w kości. „Crap Out” ma miejsce, gdy strzelec wyrzuci 2, 3 lub 12 w rzucie wyjściowym, podczas gdy 7 to znacząca liczba w różnych zakładach.
- Zapoznaj się z terminami dotyczącymi stylów obstawiania, takimi jak „Właściwe obstawianie” i „Niewłaściwe obstawianie”. Zakłady Right obejmują zakłady na linię Pass, natomiast zakłady źle obejmują zakłady Don't Come i Don't Pass Line.
- Nie zapomnij o „trudnych liczbach”, takich jak „trudne 2” (1+1) lub „trudne 8” (4+4). Odnoszą się one do wyników, gdy obie kości pokazują tę samą liczbę.
Pamiętaj, praktyka czyni mistrza. Wiele kasyn online na żywo oferują tryby darmowej gry, pozwalające ćwiczyć bez ryzykowania prawdziwych pieniędzy. Podczas gry zwracaj uwagę na warunki używane przez żywych dealerów; może pomóc wzmocnić Twoje zrozumienie.
Na koniec rób to krok po kroku. Próba nauczenia się wszystkich terminów na raz może być przytłaczająca. Zacznij od podstaw, stopniowo wprowadzając bardziej zaawansowane terminy, w miarę jak oswoisz się z grą. Wkrótce będziesz pewnie poruszać się po ekscytującym świecie kości na żywo w kasynach online.
FAQ's
Jaka jest „linia przejścia” w grach w kości na żywo?
„Pass Line” to podstawowy zakład w kościach w formacie live dealera. Przewiduje, że wynik rzutu wyjściowego wyniesie 7 lub 11, co oznacza wygraną pieniężną. Jeśli wyrzuci 2, 3 lub 12, jest to „Crap Out”, co skutkuje stratą.
Co oznacza „złe obstawianie” w grach w kości na żywo?
„Niewłaściwe obstawianie” w grach w kości na żywo polega na obstawianiu linii „Don’t Come” i „Don’t Pass”. Gracze, którzy obstawiają błędne zakłady, zasadniczo obstawiają przeciwko strzelcowi i ustalonemu punktowi.
Czym są „trudne liczby” w grach w kości na żywo?
„Twarde liczby” w kościach na żywo odnoszą się do wyników, w których obie kości pokazują tę samą liczbę. Na przykład „Trudny 2” oznacza, że obie kości pokazują 1, a „Trudny 8” – gdy obie kości pokazują 4.
Jak działa rzut „Come Out” w grach Live Craps?
Rzut „Come Out” to początkowy rzut strzelca w kościach na żywo. Decyduje o tym, czy gra będzie kontynuowana w celu ustalenia punktu. Wyrzucenie 7 lub 11 w rzucie wyjściowym skutkuje wygraną, podczas gdy 2, 3 lub 12 prowadzi do „Crap Out”
Jakie jest znaczenie cyfry 7 w grach Live Craps?
Liczba 7 ma ogromne znaczenie w grach w kości na żywo. Jest to częsty wynik i jest powiązany z różnymi zakładami. Wyrzucenie 7 po ustaleniu punktu zazwyczaj kończy turę strzelca i może mieć wpływ na różne zakłady na stole.
Related Guides
Powiązane wiadomości

















