Craps to jedna z najbardziej przyjaznych graczom gier kasynowych online na żywo. Gra jest prosta, a zakłady na równe pieniądze dają graczom prawie 50% szans na wygraną. Błędem jest jednak sądzić, że możesz zostać odnoszącym sukcesy graczem w kości na żywo, nie rozumiejąc zwrotów i terminologii w tej grze stołowej. W związku z tym w tym artykule omówiono słowniczek terminów związanych z grą w kości oraz słownictwo, które należy opanować przed rozpoczęciem gry. Przygotuj swój notatnik!
Dwukierunkowa to popularna terminologia dotycząca gry w kości, co oznacza, że gracz stawia jeden rzut dla siebie i krupiera.
Zakłady 3-drogowe nie mają związku z zakładami 2-drogowymi. Jest to zakład postawiony na jednostki 2, 3 i 12.
5-count to strategia gry w kości opracowana przez dr Dona Catlina. System wykorzystuje analogię, że co najmniej 57% strzelców nie przekroczy 5-count bez trafienia 7. W zamian ta strategia chroni graczy przed utratą pieniędzy na krótszych rzutach.
Przewidywanie następnego rzutu w kości będzie trudne 2 (1+1). Ten zakład jest również nazywany Snake Eyes w najlepszych witrynach kasyn na żywo.
Przewidywanie, że następnym rzutem w kości będzie 3 (2+1).
Ten termin dotyczący gry w kości odnosi się do postawienia zakładu przewidującego, że wynikiem będzie 7.
„Ręka” to osoba, która ma wyjątkowe umiejętności w rzucaniu kośćmi i trafianiu określonych numerów.
Postawienie zakładu na pojawienie się dowolnej 7.
Postawienie zakładu na zakłady Come and Pass Line.
Postawienie zakładu na zakłady Don't Come i Don't Pass Line.
Boxman to pracownik kasyna, który nadzoruje stół do gry w kości.
To są numery miejsc, w tym 4-5-6-8-9-10.
Rzut kością lub zakład 12.
Przewidywanie, że 6 pojawi się przed 7.
Przewidywanie, że 8 pojawi się przed 7.
Zakład, że w następnym rzucie wypadnie 9.
Cold table lub cold dice to terminologia gry w kości używana, gdy gracze nie osiągają ustalonego punktu gry w kości.
Pierwsze kości toczą się obok strzelca. Ten rzut jest wykonywany przed ustaleniem punktu.
Jest to popularny żargon używany w grze w kości, gdy gracze rzucają 2-3-12 w rzucie wyjściowym. Jeśli gracz stawia na zakład Come or Pass Line, przegrywa. Ale wygrywają, jeśli wyrzucą 2 lub 3 w zakładzie come-out i postawią zakład Don't Come lub Don't Pass Line. Ponadto zakład staje się remisem/pchnięciem, jeśli strzelec wyrzuci 12.
Zakład, że strzelec wyrzuci 7 przed numerem, na który postawiłeś zakład.
W tym zakładzie typujesz 2-3-12 w rzucie wyjściowym. Jeśli ten zakład wygra, otrzymasz podwójną wypłatę w najlepszych witrynach kasyn na żywo.
Zakład, że kolejnym wynikiem będzie 7.
Zakład w kości z wypłatą 1:1. Innymi słowy, zakład za 1 monetę będzie zawierał dodatkową monetę. Takie zakłady obejmują zakłady Pass Line i Come.
Fever Five to kiepska terminologia określająca wyrzucenie piątki.
Jest to alternatywna nazwa używana dla zakładów Pass Line.
Krupierzy na żywo często używają tego terminu w odniesieniu do gracza, który często daje im napiwki.
Wynik pary liczb, takich jak 1+1, to twarde 2.
Pojedynczy zakład na 12 i 2.
Stół do gry w kości na żywo, na którym gracze często wygrywają. Te stoły są również nazywane gorącymi kostkami.
Zakład, że wynikiem rzutu jest 12.
Zakłady na numery miejsc, takie jak 5-6-8-9.
Zakład mający na celu ochronę graczy przed przegraną. Krótko mówiąc, jeśli jeden zakład przegra, drugi wygrywa.
Pojedynczy zakład na 2.
Przewidywanie, że w rzucie wyjściowym wypadnie 7 lub 11.
Obstawianie lub wyrzucenie 9.
Ta terminologia dotycząca gry w kości odnosi się do postawienia zakładu, ale nie w grze. Odnosi się to również do rzutu wyjściowego bez ustalonego punktu.
Termin „włączony” odnosi się do zakładu, który jest już w grze. Odnosi się również do już ustalonego punktu.
Postawienie zakładu Pass Line przewiduje, że w rzucie wyjściowym wypadnie 7 lub 11.
Ustalona liczba po rzucie wyjściowym.
Zakłady propozycji to zakłady stawiane na środku stołu do gry w kości.
Gracze, którzy obstawiają zakłady Come and Pass Line.
Scared money to gracz, który nie ma wystarczających środków, aby kontynuować grę.
Gracz, który rzuca kostką.
Przewidywanie, że następnym rzutem będzie 7 (5+2).
Trudne 8 (4+4)
Stroker to gracz w kości, który stawia skomplikowane zakłady, dając krupierom na żywo niepotrzebną pracę.
Inny termin określający dawanie napiwków krupierowi w kości na żywo.
Prawdziwe szanse to rzeczywiste kursy w kości dla wypłaty, w której przewaga kasyna wynosi 0%.
Gdy wynikiem rzutu jest twarde 2 (1+1).
Ten slang odnosi się do następnego zakładu będącego 7 (5+2).
„Źle obstawiający” to gracz, który obstawia przeciwko krótszemu. Innymi słowy, będziesz obstawiać wyniki Don't Come i Don't Pass Line.
Przewidywanie, że następnym rzutem będzie 11 (6+5).
Czy w tym artykule pominięto terminologię dotyczącą gry w kości, której często używasz najlepsze kasyna online? Podziel się nim. W międzyczasie opanuj te terminologie i zdobądź przewagę na stole. W miarę zdobywania doświadczenia w grze nauczysz się nawet więcej terminologii dotyczących gry w kości.